2016. szeptember 10., szombat

A lepkefülű lyuktündér (BaekYeol)


Műfaj: crack, paródia, smut, iskolai, slice of life
Figyelmeztetés: trágár szavak, yaoi, 18+
Megjegyzés: A történet Baekhyun szemszögéből íródott.
Megkérek mindenkit, hogy ezt a novellát semmiképp se vegye komolyan, inkább egy görbe tükörként tekintsen rá, ékes példaként arra, hogy nem szabad egy yaoi smutot megírni. A párosítást se vegye senki a szívére; semmi bajom a két fiúval, és a karakterábrázolás szándékos sekélyessége miatt szinte bárkiket a helyükre lehet képzelni.
Reggel szokás szerint arra ébredtem, hogy semmi kedvem iskolába menni. Tényleg egyáltalán semmi. Egykedvűen csoszogtam a konyhába, és ültem le az asztalhoz, miután odavetettem egy sziasztokot szüleimnek.
Anya a szokásos kedveskedő mosolyával szorgoskodott a tűzhely körül. Az asztalfőn ülő apám ottlétére csupán a nyitott újság mögül kiszűrődő komor hangja engedett következtetni. Máskor sem igen láttam belőle többet.
- Egyél csak, kincsem! – tett elém anya gyengéd óvatossággal egy tányér gőzölgő ételt - mintha még maga sem tudná pontosan, mit kotyvasztott össze -, amit mosolyogva kezdtem belapátolni.
Annyira nehéz volt minden reggel jókedvet tettetnem, azt mutatva, hogy minden rendben, miközben legszívesebben elő sem jöttem volna a szobámból. Senki nem értett engem, és ők sem… De hát képtelen lettem volna válaszolgatni a kérdéseikre, hogy miért is vagyok szomorú és antiszociális, így muszáj volt ilyen színjátékot játszanom nekik mindig.
Megköszöntem a reggelit, majd a fürdő felé vettem az irányt. A fürdés volt szenvedéstől terhes hétköznapjaim fénypontja, hisz’ miután megmostam a fogam, és a lepedékes, nyálas, vércsíkos habot a mosdókagylóba köptem, végre volt egy kis időm, hogy a tükörben nézegessem makulátlan arcbőrömet és szépen kidolgozott hasizmomat. Igen, a napi rendszerinti önsajnálatadag mellett mindig akadt időm gyúrni egy kicsit. Meg igaz, hogy nagy ívből szartam a divatra, de a fürdőszobaszekrényem tartalmát még a lányok is megirigyelhették volna.
Miután már szinte megszédültem saját szépségemtől, bekászálódtam a kádba. Élveztem, hogy a meleg víz simogatja szexin vézna felsőtestem, és egy része a gravitációt meghazudtolva folyt végig peckesen álló hímtagomon is, ami most leginkább egy főtt virslire emlékeztetett, amit két napig kint hagytak a konyhaasztalon. – Na jó, a szaga biztos nem volt olyan, bár nem éreztem semmit a gőzillatú fürdőben.
Muszáj voltam kezdeni valamit ágaskodó farkammal, ezért elkezdtem rajta húzogatni a bőrt, miközben lehunytam a szemem, és elképzeltem, hogy egy zajos országút melletti zöld füves parkban sétálok. A nap a szemembe tűzött, de én egyre közelebb értem, miközben egyre inkább sötétedett. Előbb a tücskök kezdtek körülöttem ciripelni, majd a békák is rázendítettek, eszeveszetten kezdtek vartyogni, fokozva emelkedő élvezetem.
Olyan közel voltam, már a hatalmas objektum lába előtt álltam, már csak pár lépés, és megérintettem az izgatóan hideg fémet.
- Igen, ahw… Ahhh… - élveztem el, amint egy megfelelő méretű rést találva sikerült magamévá tettem. Igen, megbasztam az Eiffel-tornyot.
Még mindig lassan húzogattam a bőrt lankadó péniszemen, ahogy kinyitottam a szemeim. El akartam nyújtani a pillanatot. De aztán rájöttem, hogy sietnem kell az iskolába, ezért gyorsan összekaptam magam, és a szobámba viharzottam.
Kivettem a szekrényből egy fehér Nike pólót meg egy susogós Adidas melegítőnadrágot, és ezekhez felhúztam egy magas szárú Converse csukát. Leszarom, hogy kurvára nem illik össze, ilyen a stílusom, kapja be, akinek nem tetszik. Az utolsó percben még gyorsan kihúztam a szemem egy fekete szemcerkával, kivasaltam világosbarna tincseimet, bedugtam a fülembe a fülesem, és már indultam is el otthonról.
A buszon persze, már ott vártak a drágalátos osztálytársaim, akik rendszerint megkeserítették az életemet. Rájuk sem néztem, úgy szálltam fel a csotrogányra, közvetlenül a nyílászáró mellett megállva, hogy megvegyem a jegyem. Szokásom volt jó alaposan megnézni a kis papírcetlit, hogy biztosan jót adott-e a hülye vénember, így most is ezzel foglalatoskodtam, míg becsukódott mögöttem a záróeszköz.
Ám ahogy megbizonyosodtam róla, hogy a jegy rendben van, s tettem egy lépést előre, furcsa, recsegő hang hallatszott mögülem, és éreztem, hogy hátsó lábamon szétszakadt a nadrág. Ezzel együtt hatalmas röhögés hangzott fel a busz hátuljából.
Felpillantva jól láttam, hogy rajtam szórakoznak, és akkor tudatosult bennem, hogy biztosan a buszajtó csíphette be a melegítőnadrágomat, aminek oldalán most a combom közepétől egészen a szára gumis végéig tartó szakadás díszelgett. Nagyszerű… apám már megint egy hónapra le fogja szerelni otthon a routert, ha megtudja, hogy elszakítottam ezt a drága szart.
- Szexi a virgácsod, Hyunie! – szólt be az a colos, akit leginkább utáltam, a banda vezetője. Megtanultam, hogy ellenük a magabiztosság a leghatékonyabb fegyver, így kihúztam magam, s büszkén felszegett fejjel vetettem oda neki:
- Tudom. – Ezzel pedig dívásan tipegve elindultam az egyetlen szabad hely felé. A következő pillanatban azonban sikeresen átestem az egyikük kitett lábán, így egy újabb röhögés kíséretében a busz mocskos padlóján találtam magam.
- Ó, de kár a szép Fila pólódért – szólalt meg újra a lófejű szőke égimeszelő, mire még mindig felsőbbrendűséget erőltetve vonásaimra könnyed legyintésekkel leporoltam magam.
- Ez Nike. Amcsiból rendeltem, baszd meg!
Valamiért újra kitört belőlük a röhögés mondandóm hallatán, amit nem értettem, miért történik, de kihasználva pillanatnyi lankadt figyelmüket, elsuhantam előttük, és elfoglaltam az üres helyet.
Nincs is jobb, mint így kezdeni egy napot… Úgy néztem ki, mint akin átment az úthenger, a hajamról nem is beszélve, ami leginkább egy kazalnyi szétszórt szalmára hasonlított, amint megszemléltem magam zsebtükrömben. Egész úton azt igazgattam.
Beérve az osztályterembe meghallottam, hogy a lányok valami új osztálytársról pusmognak, és arról sápítoznak, milyen jóképű a srác. Hát menten elkapott a hányinger az ömlengésüket hallgatva.
Ám amikor pár perc múlva az osztályfőnök mögött besétált a helyiségbe az a daliás termetű fiú, miközben mi felálltunk, hirtelen nyelnem kellett egyet. Úristen… micsoda cukorfalat, ahw… Magas volt és vékony, és cuki hullámos haja volt, ami egy kicsit a szemébe lógott, meg olyan édesen szétálló fülei, amiket az ember reggeltől estig csak nyalogatna. Te jó ég…
- Ő az új osztálytársatok, Park Chanyeol – szólalt meg az osztályfőnök, de én már nemigen hallottam, amit ezután mondott. A szerelem zubogni kezdett ereimben, elérve hallószervemet, amiben Chanyeol neve visszhangzott, és csakhamar elért reggel hiábavaló kezelésbe vett péniszemig.
Egyszeriben olyan kemény lettem, hogy még a falba is lyukat üthetett volna a merevedésem, ha megpróbáltam volna azt megbaszni. Még szerencse, hogy a többiek nem látták, mivel leghátul volt a helyem, és ahogy álltam, az asztal deréktól lefelé eltakart.
Valamit még szövegelt a nő, majd a lepkeszárnyfülű angyal elindult… felém. Felém, komolyan felém? Úristen! Akkor tudatosult bennem, hogy máshol nincs szabad hely, csak mellettem.
Odaérve bizalmasan rám mosolygott, és a kezét nyújtotta felém, amit kis töprengés után viszonoztam, s a nevemet is sikerült nagy nehezen kiböknöm. Talán eddig Amcsiban élt, és nem tudja, hogy Koreában nem így szokás bemutatkozni? Ah, de olyan édes a mosolya… Közben alfelemet szorosan az asztalnak préseltem, nehogy észrevegye orbitális merevedésemet.
- Nem akarsz leülni? – szólt kedvesen, miután már mindenki helyet foglalt, csak én álltam még mindig - mindkét értelemben.
- Ja… de igen. Csak elbambultam – vakartam meg a fejem sután, hogy odatereljem a tekintetét, míg gyorsan levágtam magam az ülőalkalmatosságra, pólóm alját az ölembe vetve, hogy takarjon. Ám rá kellett jönnöm, hogy a vékony fehér anyag tökéletesen kiadja erektált állapotú szervem alakját.
Hirtelen elöntött az idegesség. Csak néztem hol a tanárra - aki már magyarázni kezdett, és elő kellett volna venni a füzetemet -, hol a táskámra, és fintorogtam, mint aki halkan belelépett. Ekkor Chanyeol újra megszólított mézédes hangján:
- Mi történt a pólóddal? - Erre reflexből kikaptam egy füzetet táskámból, és az ölembe dobtam, ami fájósan csattant merev tagomon.
- Se… semmi. Mire gondolsz? – vágtam valszeg a legidétlenebb képet, hisz’ sajgott a tököm az előbbitől és a nyomástól, plusz rettentően zavarban voltam, plusz égett a fejem a gondolattól, hogy talán észrevette. Éreztem, hogy homlokomon gyöngyözni kezd a veríték.
- Ilyen foltos pólóban és szakadt nadrágban indultál el otthonról?
- Oh… nem, igazából… a buszon beakadtam az ajtóba, aztán elestem – tördeltem ujjaimat, miközben szinte dadogva ejtettem ki a szavakat.
- Értem – fixírozta a lábamon azt a részt, ahol a szakadás tökéletes belátást engedett a combom és a lábszáram oldalához. - Tudod mit? Gyere ki velem, megoldjuk.
- Hogy mi? Most? De hát óra van. – Ez most csak hülyít, vagy komolyan gondolja? Nem is értem, hogy mit akar megoldani. Talán vesz nekem új ruhákat?
- Ugyan már, még csak most kezdte el felírni a feladatot, és mindenki azt másolja. Lazán ki tudunk szökni, mire befejezi. És nézd, még nyitva van az ajtó is. Csak hozd a cuccod, és gyere velem!
Összeráncolt homlokkal pillantottam a tanárra, majd végigpásztáztam az objektumot, és valóban igaza volt. Visszanéztem csábítóan sötétlő íriszeibe, gyorsan összepakoltam, s észrevétlenül kislisszantunk a teremből.
- Menjünk be a vécébe. Megmutatod, hol van?
- Mi? Miért? – Ahogy kimondta a vécét, perverzebbnél perverzebb képek futottak végig előttem, és a válasza sem segített rajtam túl sokat:
- Ott jobb lesz, higgy nekem – simított végig a vállamon, tekintete pedig végigzavart egy forró hullámot gerincem vonalán. Nyeltem egyet, s elvezettem a folyosó végén levő kis helyiségig. – Vedd le a pólód! - utasított minden teketória nélkül, mire csak megilletődötten pislogtam rá. Most komolyan… ? – Csak vedd le – pillantott szemeimről az ajkaimra, majd elkezdett kotorászni a táskájában.
Mire lehúztam magamról a ruhaneműt, valami kis tégelynyi port és egy körömkefét tartott a kezében. Kikerekedett szemekkel néztem, ahogy benedvesítette az anyagot, és rászórt egy keveset a porból. Dörzsölgette egy kicsit a kefével, majd a mosdókagylóban kiöblítette. Leginkább viszont azon lepődtem meg, mikor előhúzott a táskájából egy hajszárítót is, és seperc alatt megszárította vele a nedves foltot.
- Köszönöm – nézegettem a pólót, amin nyoma sem volt már a koszos foltnak.
- A Vanish mindent megold – villantott rám egy tündéri mosolyt, mire újraéledt már lankadni kezdő merevségem. – Add ide a nadrágod is! – nyújtotta felém a kezét, s tekintete épp azon a ponton állapodott meg, ahol a legkevésbé szerettem volna.
- Nem… azt nem kell. Most már visszamehetünk – fordultam az ajtó felé rákvörös arccal – legalábbis biztosan olyan volt a zavartságtól. Mivel nem volt tükör abban a rohadt budiban, nem láthattam.
- Add csak ide – állt fel a lehajtott vécétetőről, amire közben leült, s olyan közel lépett hozzám, hogy nyakamon éreztem a leheletét. Hátulról úgysem látja, és úgy tűnik, nem tehetek mást…
- Hát jó. – Szinte suttogtam, ahogy letoltam a melegítőnadrágom, majd hátranyújtottam neki. Olyan furcsán csillogtak az íriszei, ahogy hátrapillantva az enyémekbe fúrta őket, majd elővarázsolt a táskájából egy apró varródobozt is. Hmm… talán ha épp nyalókára vágynék, azt is előhúzná abból a táskából? Vagy máshonnan…
Visszaült a vécéfedélre, én pedig oda-odapislantva figyeltem, ahogy szakértő mozdultokkal megöltögette a szakadást, közben néha rám pillantva. A szívem újra fájdalmasan kezdett verni a mellkasomban. Tényleg egy angyal… vagy egy tündér. Egy lepkefülű tündér. - Igazán köszönöm, most már ideadhatod – nyúltam hátra, miután eldolgozta a szálat, s fogával elrágta a cérnát.
- És ha azt mondom, Baekhyun, hogy másban is szívesen segítek neked? – duruzsolt szinte a fülembe, ahogy közel lépett hozzám, és megremegtem, amikor a nevemet kimondta.
- M… mire gondolsz?
- Hát, például rá, akit itt rejtegetsz előlem. – Az egyik kezével hátulról átkarolta a derekam, míg a másikkal farkamra markolt. Akaratlanul is felnyögtem érintése nyomán, bár közben megpróbáltam szabadulni izmos karjaiból. Ő viszont nem engedett.
- Olyan izgató, hogy ilyen kis szégyenlős vagy és ennyire félsz – masszírozta fájón keményedő tagomat, majd a nyakamba csókolt, és úgy éreztem, menten elmegyek. Ilyet még az Eiffel-torony se váltott ki soha…
- Deh… pont itth? – lihegtem.
- Ugyan, még vagy fél óránk van a kicsengőig. Gyönyörű a tested – súgta a fülembe, míg jobb kezét bevezette a bokszerem alá, a másikkal pedig a kockáimat simogatta a póló alatt. Újabb hangos nyögés hagyta el a számat, ami leginkább egy szarvasbikáéra emlékeztetett, amikor közvetlenül megéreztem érintését, s ezzel együtt kemény farkát is a fenekemhez nyomta. Te jó ég, ő is ennyire felizgult?
Ám mire a gondolat végigfutott agyamon, ő már ledobta a pólóját, és félmeztelenül állt előttem. Beharapott ajkakkal legeltettem szemem kidolgozott hasán, szexi ádámcsutkáján, végül találkoztam csintalanul csábító szemeivel.
Végre megéreztem puha párnáit az enyémeken – Ezeken tényleg gyönyör lenne az alvás is, de komolyan. Bár lehet, nedves álmaim lennének tőlük. -, majd nyelvét is átdugta a számba. Izma szenvedélyesen táncolt az enyémmel, és mikor az én ízlelőszervem zsibbadtan ernyedt el a hosszú csatában, az övé újra felélesztette. Nyálam végigfolyt az államon, de nemcsak az enyém, az övével is keveredett, így egyáltalán nem zavart a dolog.
Hosszas csókolózásunk alatt egészen kifulladtam, úgy lihegtem szájüregébe, mint egy maratont futó kutya, szén-dioxiddal töltve meg Chanyeol pofazacskóit. Leginkább egy hörcsögre emlékeztetett ekkor – egy nagyon szexi hörcsögre.
Nem sokat teketóriázott ezután, ledobott magáról gyorsan minden ruhadarabot, így végre elém tárult észveszejtő méretű hímtagja. Te jó ég… emellett az Eiffel-torony is elbújhat. És ezt akarja belém nyomni?
Nem volt viszont idő ezt továbbgondolni, ugyanis engem is megszabadított a bokszeremtől, s felé meredező farkam egy cuppanással tűnt el szájüregében, ahogy elém hajolt.
- Ah, úristen! – visítottam fel. Nem érdekelt, ki hallja, ő pedig elégedetten kezdte rajtam mozgatni a fejét. Minden mozdulatára nyögdécseltem és vonaglottam, mint egy kezdő kurva. – Kibaszott jó vagy! – markoltam bodorkás tincseibe, hogy én irányíthassam a tempót, ám Chanyeol hamar megelégelte ezt a helyzetet. Elszakította magát kéjre áhítozó merevségemtől, és kezére cserélte száját.
Másik kezét végigsimította a homlokomtól az ajkaimig, majd benyúlva a számba összegyűjtötte ujjaival az összes nyálat. De miért ilyen húgyízű a keze? Nem mosott volna kezet pisilés után? És én honnan tudom egyáltalán, milyen ízű a húgy?
Mire ezt végiggondoltam, egész testemen végigfutott a borzongás az idegen érzéstől, ahogy Chanyeol a hátsó bejáratomnál kopogtatott nyálamtól csúszós ujjaival. Nagyon furcsa és kicsit félelmetes érzés is volt, a farkam viszont már szinte fájdalmasan lüktetett, mivel közben azon is rántott néhányat. Biztos akarom én ezt?
- Ne félj, tudom, mit csinálok. – Ahogy belém nyomta ujját, újra ajkaimra tapadt, és cuppogva szívta őket, akár egy kis pióca. Így teljesen elterelte a figyelmem arról, hogy egyre több ujjával térképezte fel a végbelem. Mennyivel egyszerűbb lenne ez, ha mi is kloákával születnénk, mint a madarak… Akkor nem lenne szükség tágításra.
Végül mind az öt ujjával bennem ollózott, azaz csak néggyel, a hüvelyket pedig körbe-körbe mozgatta végbelem falán. Farka olyan izgatóan lökődött közben hasamnak, hogy végre összeszedtem a bátorságot, és kezembe fogva izgatni kezdtem, amit jóleső morgással jutalmazott – a kis yorkim is megirigyelné.
- Gyere – ült le újra a vécéfedélre, és kezeimet megfogva húzott maga felé. Mikor megtorpantam, farkamnál fogva vezetett még közelebb. – Lovagolj meg!
Félelmetes, mégis izgató látványt nyújtott, ahogy a csípőm az övé felé közelített. Amint makkja eltűnt bennem, feszítő érzés járta át alfelem, ám abban a pillanatban, hogy teljes hosszát magamban éreztem, felsikítottam a gyönyörtől. Lábaim remegni kezdtek az élvezethullámtól, ahogy minden lökéssel az érzékeny pontomat izgatta, s közben ütemesen húzogatta a bőrt farkamon.
Éreztem, hogy ő is közel van már az orgazmushoz, mert egyre mélyebbeket lökött, és úgy nyögdécselt, akár egy újszülött, akit épp csiklandoznak.
- Énh... énh elh fogokh… - lihegtem, de mielőtt befejeztem volna a mondatot, tejfehér termékem a levegőbe lövellt, mint a vulkán kitöréskor, majd Chanyeol kezén és hasfalam kockáin landolt. Orrhangú nyögés kíséretében ernyedtek el az ő tagjai is ekkor, s éreztem végbelembe spriccelni élvezete gyümölcsét. Fáradtan, izzadtan lihegtünk egymás fülébe, mikor bátortalanul megszólaltam. Muszáj ezt megtudnom tőle.
- Chanyeol… akkor mi mosth… járunkh? – Nem mertem a szemeibe nézni, inkább a sarokban álló vécékefét fixíroztam, ami valami kétes, barnás színű lében állt.
- Hát persze, hogy járunkh, szépfiú. És legközelebb hozd el nyugodtan a lyukas zoknijaidat ish. Amint látod, jól értekh… a lyukakhoz - kacsintott rám kacéran, majd párnáit újra összeérintette az enyémekkel…


...Ézemi...

12 megjegyzés:

  1. Protekciósként valszeg elsőként olvashattam el (:DDDDDD), és imádtam. :< Mindent elmondtam már Skype-on, művésznő, tessék még több vicceset írni, mert zseniális a humorérzéked, ezen is szarrá röhögtem magam (hallhattad)! Nekem is kéne egy ilyen zsebben hordozható varrógép, mint a kis lepkefülű lyuktündér, aki minden lyukhoz ért!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Igen, a hahotázásod mindent elmondott önmagában is, és nagyon jólesett, hogy ezek szerint sikerült viccesre megírni ezt a kis "majomságot", és nem volt hiba ebben a műfajban próbálkozni. :)
      Jól van, igyekszem... Tudod, az egy vígjáték, amibe belekezdtem, csak épp befejezni nem bírom. :P
      :D :D
      Köszönöm, hogy itt voltál. :*

      Törlés
  2. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Ahwww! XDDDD Nem bírom! Hát én annyiszor felröhögtem, de nagyon hangosan, hogy az hihetetlen. :D Ekkora faszságos paródiát már rég olvastam - talán Nárciszét utoljára. Hát eszméletlenül tetszett a szóhasználatod, mint párnái, meg objektum, meeeeg nyílászáró és egyebek... XD Aztán a hihetetlen karakterformálásod, na igen, az volt a csúcs. :D A vége meg undorítóan nevetséges volt, ami tökéletes paródia. :D Hát nem is tudom, miket akartam én még írni erről, annyira elfelejtettem, de tény, hogy tetszett ez az orbitálisan nagy tipikus smut. :D
    Ja, a párosról ne is beszéljünk, tudod, mennyire a kedvencem. XD
    Köszönöm szépen, ez most jól esett. :D Király vagy.

    Kiri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha tudtam volna, hogy ez neked ennyire be fog jönni, te nő... :D :D
      Azokkal a gyönyörűségesen oda nem illő szavakkal sok történetben találkozni, ahogy a legtöbb tipikus marhasággal is, amit itt leírtam. :D
      A párosról viszont nem mondok semmi rosszat, bár megtisztelő, hogy nálam velük is olvastál valamit. :D
      Én köszönöm, hogy elolvastad, és írtál! <3 (Megtehetnéd máskor is. :D)

      Törlés
  3. Nem is tudom, hol kezdjem, néhányszor elmosolyodtam rajta, és mint jó paródia, megtalálható benne az összes hiba, amiket igyekeztél felnagyítani. Szerintem elérted a célodat, bár számomra elég szomorú, hogy a mai "írók" okot adnak egy ilyen mű megalkotására, tragédia, amit a fiatalok művelnek - de nem offolom szét a bejegyzést. A műfajhoz mérten teljesen korrektül, igényesen megírtad, és még ha csak paródiaként is, de jó látni, hogy vidámat is írsz. Már ha ezt lehet vidámnak nevezni, mert itt sem minden fenékig tejfel. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel a kettős érzéssel nem vagy egyedül, ugyanakkor nagyon örülök, hogy összességében jónak találtad ezt az irományt. :) Igazából magam is gondban voltam azzal, milyennek is értékeljek valamit, amit gyakorlatilag hülyéskedésből írtam meg, miközben nem igazán volt konkrét célom vele. Egyszerűen csak jólesett poénkodni, összeszedni azokat a sületlenségeket, amiket sokan teljesen komolyan gondolva vetnek papírra; és valamiért még a kevésbé vicces, ám annál elcsépeltebb jeleneket is nagyon jó hangulatban írtam le.
      Szeretnék még vicceskedni, bár inkább a vígjátékkal próbálkoznék meg - aztán majd meglátjuk, hogy sikerül... :)
      Köszönöm, hogy elolvastad, és írtál. :)

      Törlés
  4. Na tessék, és most sikerűlt halálra röhögnöm magam. De komolyan, ez brutális volt XD És igen,nem vagyok nagy Baekyeol fan, de azért jó, hogy velük írtad meg XD Annyira jó volt ilyen paródiát olvasni tőled, a vége pedig... az ütött.
    Nagyon tetszett, remélem írsz még hasonlót. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D :D Te röhögtél, én meg mosolygok itt a monitor előtt, most is ugyanúgy, mint amikor először olvastam a kommentedet. :) Úgy örülök, hogy sikerült megnevettetnem, írás közben pedig azt is átéreztem, amiről meséltél, hogy milyen jó érzés az írónak is valami humoros dolgot alkotni. :)
      A BaekYeol onnan jött amúgy, hogy valami népszerű párost akartam, akikről nagyon sok romantikus-szexuális történet születik, és elsőre ők jelentek meg előttem.
      Hát... azt a műfajt nem ígérem, a humort viszont igen. :) Nagyon köszönöm, hogy ezúttal is olvastál, és leírtad a véleményed. <3

      Törlés
  5. Szia c:
    Eddig csak kis sötét sarokban megbúvó olvasó voltam, de most végre kommentelek is^^ Békésen olvasom, mert egyik kedvenc párosommal írtál, erre elérünk ide „ami most leginkább egy főtt virslire emlékeztetett, amit két napig kint hagytak a konyhaasztalon. – Na jó, a szaga biztos nem volt olyan, bár nem éreztem semmit a gőzillatú fürdőben.” És kb egy három perces röhögőgörcsöt kaptam xd köszi xd
    Folytatom a békés olvasgatást, erre bumm: „Igen, megbasztam az Eiffel-tornyot.” Te lány xd mire végigolvasom, meg fogok halni xd „- Szexi a virgácsod, Hyunie!„ Nem bírom xddd
    Azt hiszem, mint minden ficidből, ebből is meglesznek a kedvenc részeim :D „ lepkeszárnyfülű angyal” , „- A Vanish mindent megold ”, „De miért ilyen húgyízű a keze? Nem mosott volna kezet pisilés után? És én honnan tudom egyáltalán, milyen ízű a húgy?”, „És legközelebb hozd el nyugodtan a lyukas zoknijaidat ish. Amint látod, jól értekh… a lyukakhoz”
    Teljsen megszakadtam a röhögéstől xd köszönöm neked ezeket a vidám perceket c:
    Korrekten fogalmaztad meg, mennyire „szarul” szokták írni egyesek a yaoikat, ahol +18 is van. Nagyon tetszett Baekhyun egója, rá illett, imádtam.
    A párost nagyon imádom, ezért puszi a pofidra, remélem, még látni fogok ilyen nevettető ficiket tőled, bár nálad nagyon sok ilyennel találkoztam, amiért egyszerűen csodás vagy *0* Izgatottan várom a többi fanfictionodet, és mostantól igyekszem kommentelni is, amikor csak tudok c:
    További szép napot, szia♥
    ~YaoiFoxy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Ha tudnád, mennyire örültem, hogy előbújtál abból a bizonyos sarokból... :) Jajj, és ezek a hozzáfűzések... :D :D Én is jót nevettem itt, ahogy olvastam, milyen gondolatokat váltottam ki belőled. :D
      Igyekeztem a lehető legtöbb idióta hibát összegyűjteni ebben a történetben, bár utólag is eszembe jutott még néhány. Sajnos nincs hiány az ilyesmikből...
      Öröm volt olvasni a soraidat, és megtudni, hogy ennyire tetszett ez a sztori; köszönöm szépen, hogy írtál. *-*
      És igen, igyekszem még vidámat írni, bár nagy eséllyel keverni fogom a vígjátékot más műfajokkal.
      Még egyszer köszi, hogy itt voltál. <3

      Törlés
  6. Szia!

    Olvastam az elején, hogy paródia, így sejtettem, hogy végig fogom röhögni, és valóban.
    Elismerem, hogy a kedvenc párosom, velük szinte bármit, és nem hazudok tele van ilyenekkel az internet világa.
    Én mikor belecsöppentem a kpop világába kifejezetten szerettem a smutot olvasni, írni. Aztán rájöttem, hogy ezt olyan tábor olvassa, akit nem akarok nagyon a blogom látogatói közé, így szépen le is szoktam a szexjelenetek írásáról, mert nem tetszett, hogy valaki ezért olvas. Az ilyen menjen máshová.

    Agyvérzést kapok, mikor ilyen csillámbuzit csinálnak a szereplőkből, mert én jobb szeretem a férfit látni bennük, de sajnos sokan nem tudják különválasztani a homoszexuális karakter és a tinilány fogalmát…

    Elismerem pár foglalom korábban nálam is szerepelt (ilyet olvastam, én kis naiv feltételeztem ez így van rendjén… rájöttem NINCS :D ), amiért ég a pofám, de magam mögött hagytam a kifejezéseket, mert amint rádöbbentem, mennyire igénytelen kerülöm, mint a leprát :D

    De komolyan végig röhögtem. Annyiszor fogtam már a fejemet az abszurd ötleteken, és itt is csak szakadtam a körömkefe és hajszárító kombón , amit Chan a táskájában cipelt a suliba, mert miért is ne. Nagyon real XD Egyszer olvastam egy olyat, hogy pizsamanadrág a farmerja zsebében, amit mai napig nem tudok feldolgozni XD
    “A Vanish mindent megold” résznél már a könnyem folyt XD

    Annyira örülök, hogy azért ilyet én nem írtam, most megkönnyebbültem. Van benne egy-két dolog, ami nálam is felbukkant régen, és húúú, elásom magam mindjárt, de mellette bemutattad, hogy annyira nem életszerű sok történet, hogy az félelmetes. A vége hatalmasat csattant, hát visítottam XD
    Egyszer én kis naiv balga szerepeztem valakivel, még mikor belecsöppentem ebbe a yaois dologba, és kb. így zárta le a sztorit, ami én már eleve le akartam, mert már csak fogtam a fejem, de kérte, hogy fejezzük be rendesen. Majd lepötyögtem a soraimat, hogy: Ne haragudj, a szerep nem nekem való” pedig azt kellett volna, hogy: “Ne haragudj, fingod sincs az életről” :D

    Mindenesetre hálás vagyok, hogy ezt linkelted be, mert rendesen feldobta az estémet. Álmos voltam, de már annyit röhögtem, hogy fel is keltem :D

    Köszi az élményt!
    Anett

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! ��
      Nagyon örülök, hogy ilyen jólesett olvasnod ezt a történetet, és összességében is pozitív véleményed van róla, mert nem sok tapasztalatom van még ebben a műfajban. (És elárulom neked, sokszor félek tőle, hogy az olvasók unják a soraimat.)
      Ismerős amúgy ez az érzés, hogy az asztal alá bújna az ember legszívesebben szégyenében, ha előveszi az első írásait, és a sok smut is. Pont így indultam én is. �� Nincs ezzel semmi baj szerintem; mindenkinek vannak saját, rá jellemző bakijai, de a fejlődés útja is ott áll előttünk. ��
      A "csillámbuzi" meleg karaktereken vigyorogva bólogattam. �� Nemcsak a te elvárásod, hogy egy férfi, fiú ne tinilányként viselkedjen, hanem ez tenné reálissá a történetet. De ez ilyen lélektani dolog, hogy a fiatal írócskák a saját képükre formálják a szereplőket, és a saját vágyaikat írják meg fanfici formájában.
      Szerintem egyébként ez a felnőttség, az érettség egyik jele, ha objektíven tudod szemlélni a történeteket, és elvárod a realitást, az életszerűséget. Lehet, kegyetlenül hangzik, de a szerepezést én csak olyanokkal ajánlom, akik egy szinten vannak veled vagy kicsivel jobbak nálad.
      Én is hálás vagyok a szavaidért; megerősítettél abban, hogy nem rossz ez az irány, ha humorizálni szeretnék. ��
      Köszönöm szépen, hogy itt voltál. ❤

      Törlés