2015. október 20., kedd

Sóley - Smashed birds magyar fordítás

Az úton sétáltam, amikor észrevettem, hogy meghaltam.
Az úton jegyzetek hevertek szánalmas kis múltamból.
Megfogtam egy jegyzetet, és eltettem zsebembe…
… a te madaraiddal.
Az úton sétáltam,
míg a házad közelébe értem.
A házad az én vizemen lebegett.
Megkértem egy fát, egy fát, hogy engedjen be
a házadba,
és ott megfogtam az összes madaradat,
s belepréseltem őket a zsebembe, ó…
Majd azután lefosztottam a tollakat, és
készítettem magamnak egy gyönyörű ruhát.
A pincédben volt egy levél számomra.
Akkor írtad, amikor összeházasodtunk.
Elvettem ezt a jegyzetet, és a számba tömtem…
… a szavaiddal,
s azután fogtam az összes szavad,
és megettem őket a tűznél, ó…
Majd ezután széttéptem az oldalakat,
és készítettem magamnak egy gyönyörű ruhát.
A kertedben mondtam ki a szavaidat, ahol…
… felépítettem az új házamat, közel a virágaidhoz, fáidhoz és méheidhez.
Megkértem a fáinkat és a méheinket, hogy szálljanak el…
… a szavaiddal és a madaraiddal;
majd azután fogtam az összes szavadat, és megettem őket a tűznél, ó…
S én az összetört madaraiddal táncoltam egész éjjel a holdnak.
Reggel pedig felmásztam a fádra, és elszálltam.



...Ézemi...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése