2014. október 18., szombat

Ígéret (Key)


Megjegyzés: Ez az írásom egy drabble (száz szavas történet), melyet Key vesztesége ihletett, s az ő szemszögéből is íródott. Tisztában vagyok a téma fájdalmasságával, ezért is vártam eddig, hogy megosszam ezt veletek.
Ajánlom olvasás közben Bencsik Tamara Ima (Molitva) című dalát.
Műfaj: drabble, angst
         Figyelmeztetés: gyász, halál említése
Elmentél...
Láttam, ahogy a földbe engedik koporsódat, mégsem akarom elhinni.
Remegő lábakkal lépek a fehér falú helyiségbe. Virágcsokrok és szalagok emlékeznek rád, s mosolygó arcod fekete keretbe foglalva pihen egy emelvényen.
Fáj a csend, melybe sírásunk hangja úgy hasít bele, akár a felismerés;  a tudat, hogy eltávoztál közülünk.
Soha többé nem ölelhetlek, és nem hallhatom a hangodat. Nem fogsz leszidni, ha megérdemlem, sem megdicsérni, mert büszkévé tettelek. Sosem ízlelhetem újra főztödet, melyet mindig oly nagy szeretettel készítettél...
Könnyeim lassan elhomályosítják képedet. Imára kulcsolom remegő kezeimet, miközben lehajtom a fejem.
Mama, tudom, hogy odafentről is vigyázol rám. Ígérem, jó unokád leszek...


...Ézemi...

14 megjegyzés:

  1. Csak pár sor... pár sor, és mégis olyan, mintha oldalakat olvastam volna. Sikeresen elsírtam magam már az első szó után. Nem sok ember van, aki képes 100 szóval érzelmeket kicsalni másokból, de neked mindig sikerül. Imádom olvasni amiket írsz. Nagyon nagyon nagyon szép volt. És az ígéret... hát az végleg eltörte azt a bizonyos mécsest bennem. Köszönöm, hogy olvashattam !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te mindig olyan aranyos vagy! :) Nem győzöm megköszönni a szavaidat, és remélem, nem sokáig fogsz szomorkodni.

      Törlés
  2. Nagyon jó volt :) és megható.

    VálaszTörlés
  3. A nagyapám halála jutott eszembe erről a pár sorocskáról... :'( Annyira furcsa, hogy a hétköznapokban olyan könnyen kezeljük a halált, de amikor jobban belegondolunk, mindenkinél baromi érzékeny téma, mindegy mikor haltak meg a szerettei. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez teljesen így van; jót viccelődünk sokszor vele, pedig egyáltalan nem vicces téma. Én is majdnem elsírtam magam írás közben, mert bár Key-re gondoltam, mégis a saját veszteségemre emlékeztetett.

      Törlés
  4. Ez nagyon meghato szep es egyben szomoru is. Tenyleg nagyon jol erzekeltetted szaz szobam azokat az erzelmeket amikor ilyen tortenik az emberrel. Bar en azt hittem hogy anyukarol beszel mindvegig - ami nekem megszomorubb lett volna. Lehet azert konnyebbultem.meg a vegen mert nekem nincs nagyim - tudom ez nem szep dolog...

    Koszonom hogy olvashattam.

    Kiri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!! :) Nincs ebben semmi nem szép dolog; ha nincs nagyid, természetes, hogy anyukád halála jutott eszedbe, a másik pedig nem igazán érint.
      Nagyon aranyos vagy, hogy benéztél! <3

      Törlés
  5. Az utolsó sortól könnyesek lettek a szemeim. Egészen addig valójában le sem esett, hogy Key szemszögéből van, valamiért azt hittem, hogy ez a te nézeted róla, de az az utolsó mondat, amikor rájöttem, hogy ez az ő fájdalma, az lesújtott. Nagyon-nagyon szép lett, és ezzel a pár sorral többet írtál le, mintha egy egész novellával próbáltad volna meg. :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Key volt az ihlető, de közben felidéződött bennem a saját veszteségem is.
      Nagyon örülök, hogy tetszett. :)

      Törlés
  6. Úristen.... ez gyönyörű lett... most megsirattál... T_T Eszembe jutott most mamám halála, pedig az se most volt. Ez nagyon fájdalmas és szívszorító lett. T_T

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm, ugyanakkor sajnálom, hogy elszomoritottalak.
      Hálás vagyok, amiért időt szántál rá, és megosztottad velem a véleményed. :)

      Törlés
  7. Azt a mindenit... Így hajnali egy óra környékén gondoltam elolvasom. Eddig nem láttam értelmét a száz szavas történeteknek, és valószínűleg még most is így gondolnám, ha az előbb nem szomorodtam volna el, amíg ezt a a pár sort olvastam. Elgondolkodtató, hogy nem kell több oldalon át taglalni valamit, ha jól megfogalmazva száz szóval is el lehet érni ugyanazt a hatást.
    Nagyon tetszett :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon megörültem, amikor megláttam itt a neved. :)
      Igen, a száz szavasok afféle instant érzelemcsomagocskák, legalábbis én így tekintek rájuk. :) Örülök, hogy tetszett ez a kis szösszenet, és köszönöm, hogy benéztél. *-*

      Törlés