2014. október 29., szerda

Keresztrejtvény (SHINee)


Megjegyzés: Ez az írásom egy drabble (száz szavas történet). Az összes SHINee tagot bele akartam venni, ennek viszont az lett az ára, hogy leírást még mutatóban sem tartalmaz. Remélem, ilyen formában is elnyeri a tetszéseteket.
Műfaj: drabble, vígjáték
Figyelmeztetés: yaoi
- Szivárvány! – mutogatott a keresztrejtvény felé Minho, mely Key előtt feküdt a konyhaasztalon.
- Hol?
- Az ég színjátéka, ott – bökött az egyik oszlopra a fiatalabb.
- Ah, igazad van – írta be a szót Key.
- Mit csináltok? – csoszogott ki ekkor a nappaliba Taemin, s hátulról átkarolva szerelmét, hajába puszilt.
- Key keresztrejtvényt fejt – válaszolt Onew.
- Mi pedig segítünk – szólt közbe Jonghyung.
- Te nem is segítettél – kontrázott rá Minho.
- Vízszintes, hat betű – folytatta Key. – Falánk, piszkos háziállat. Hmm... – ütögette állát tolla végével. – Szerinted mi az, Taeminnie? – pillantott hátrafordulva kedvesére.
- Az... Minho hyung! – rajzolódott angyali mosoly Taemin arcára, s ezúttal sem értette, min nevetnek olyan jót társai...


...Ézemi... 

14 megjegyzés:

  1. Jajjjjj.... nagyon szeretem a 100 szavasaidat, mert egy ilyen pársoros írással is megtudsz nevettetni! Olyan cukinak képzeltem el őket együtt :) Nagyon jó volt ... és cuki is :) Remélem nemsokára megint olvashatok ilyent :) Nagyon tetszett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :) És igen, biztosan fogok még hasonlót írni. :)

      Törlés
  2. Ezen jót nevettem, ezért köszi! XD Nagyon aranyos lett :'D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek örülök! :D Én köszönöm, hogy elolvastad. :)

      Törlés
  3. Juj, ez nagyon édesre sikeredett! :DDD Tényleg jót tett a lelkemnek a tegnapi után. Egyáltalán nem volt baj, hogy szinte csak párbeszédből állt, nagyon élveztem. Szeretem ezt a műfajt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jól esnek ezek a szavak, nagyon köszönöm! :) És örülök, hogy megtetszettek a száz szavasok. :)

      Törlés
  4. Hahahhaha xddd Taeim beszolasa a legnagyobb. Xd Ez jo kis drabble volt. Koszikeee. *-*

    Amugy mellesleg gobdolok en am a kozos ficinkre. ;)

    Kiri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszike, hogy elolvastad, és a dicséretet is :)
      Igeeen, én is... *Szégyelli magát, mert mindent csinál, csak azt nem, amit kéne.*

      Törlés
  5. Jajj xD Hát ez így nagyon kellett nekem estére xD Ezen de jót nevettem :D Nagyon aranyos lett^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, hogy elolvastad, és örülök, hogy tetszett. :)

      Törlés
  6. Jaj, de cuki! :'D Szerintem egyáltalán nem baj, hogy nincs benne leírás, sőt, talán az a legjobb benne. Nagyon-nagyon szeretem ezeket a kis szösszeneteidet, mert ez a rövidsége teszi nagyon hitelessé és valódivá *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy így is tetszik neked! :-) És köszönöm, igyekszem gyarapítani őket. ;-)

      Törlés
  7. Szia!
    Nagyon aranyos történet lett, a kis naiv Teaminnie mindig meg tud nevettetni, öröm volt olvasni. ^^ És az, hogy nincsenek benne hosszabb leírások, csak életszerűbbé tette az egészet, és pörgősebbé is, már amennyire egy ilyen rövidke történet az lehet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Újra mosolyt csaltál az arcomra, azzal, hogy ezt is elolvastad, és elnyerte a tetszésed. :) Köszönöm! :)
      Taemin pedig már csak ilyen, szeretni kell... ;)

      Törlés