2014. november 3., hétfő

Amikor kelletned kellett magad (JongKey)


Megjegyzés: Ez az írásom egy drabble (száz szavas történet), melynek az alapja bétázás közben pattant ki a fejemből, egy helyesírási hiba kapcsán. Ezúttal megosztanám veletek, amit kikerekítettem belőle.
Műfaj: drabble, fluff
Figyelmeztetés: yaoi és 14+
Annyira hiányzik... De milyen dolog lenne megint arra kérni, egyszerűen csak tegyen magáévá? Vágyom rá, hogy most ő kezdeményezzen. Vajon beválna, ha egy kicsit kelletném magam előtte? – tűnődött magában Key, miközben a nappaliban szöszmötölő Jonghyunt figyelte.
Megvárta, míg a fiú elindul kifelé, s ekkor hátat fordítva neki, lábbelijéhez hajolt.
- Hmm... szeretnéd? – simult hozzá szerelme hátulról.
- Miről beszélsz? – pislogott rá Key ártatlanul. – Kibomlott a cipőfűzőm, be kellett kötnöm.
- Engem nem versz át, cica. Láttam, hogy az előbb magad oldoztad ki.
- Akkor lebuktam... – suttogta a fiatalabb.
- Megkapod, amire vágysz – csókolt a fiú nyakhajlatába Jonghyun, s átkarolva vékony derekát, szobájuk felé vezette őt...


...Ézemi...

8 megjegyzés:

  1. Jaj, hát Key nekem is a halálom, és valami szuper édesen kezdeményezett Jjongnál. Komolyan imádom a drabble-jeidet (vagy hogy kell ragozni. :P ). Hogy neked honnan pattannak ki a fejedből ezek, nem tudom, de abba ne hagyd! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan aranyos vagy! :-) <3 Köszönöm, és ígérem, lesz még hasonló irományom. :-) Hogy honnan pattan ki, azt pedig nem tudom, de valamelyik nap már a Jockey-t is JongKey-nek olvastam. :-P

      Törlés
  2. Key, Key, c-c-c...~ :'D Imádom :'D

    VálaszTörlés
  3. Őt csak imádni lehet. :-) <3
    Köszi, hogy elolvastad! :-)

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. Nem tudom, te hogy vagy vele, de én kinézem belőle. :P

      Törlés
  5. Válaszok
    1. De csak azért, mert olyan empatikus a drága... :D

      Törlés