2015. július 24., péntek

Fekete és Lila (Heechul & Tao) 5.


Figyelmeztetés: yaoi és 12+


A szokásos dorgálása helyett néhány üveggel a kezei közt állt meg a küszöbön, s még ő szabadkozott a zaj miatt. Talán a mai napon tényleg csak erre van szükség? Kettesben nézni valami vontatott filmet egy kevés ital társaságában, lustán döntve hátunkat a kanapénak...
- Ts... És még a forró vizet is elfogyasztottad. De nem baj, én már felmelegedtem – öleltem magamhoz a már félig üres üveget, tettetett sértődöttséggel elfordítva a fejem. A következő pillanatban azonban felerősödött a tévé felől érkező hang, s szemem sarkából megpillantottam, amint Tao nesztelenül mellém telepedve kinyújtja a lábát, és csupasz lábujjait billegteti.
Mélázva figyeltem csinos lábfejeit, mikor feltett valami kérdést a filmről; én azonban válaszolni is elfelejtettem, olyan sebesen kaptam tekintetem újra a képernyőre. A filmben épp ekkor búcsúzott el egymástól a két szerelmes, s felcsendült egy szomorú dal.
Többé már nem próbálsz olvasni a gondolataimban. Többé már nem igyekszel megérteni a szomorúságom...[1]
Halkan dúdoltam az ismerős sorokat, majd számhoz emeltem az üveget, hogy belekortyoljak az italba, mely hasonlóan kesernyés ízt hagyva maga után gurult végig torkomon. Miután azonban visszahelyeztem a sojut a lábam mellé, s újra a képernyőre pillantottam, valami egészen váratlan történt a filmben. Fejemet felkapva hajoltam kissé előre, hogy mindent jól lássak, de hirtelen még a szám is nyitva felejtettem a meglepődéstől.
Mégsem kell elválniuk egymástól...
Talán ez is csak az ital hatása volt, de olyannyira ott éreztem magam a történetben, mintha csak én magam lennék az egyik szereplő. A szívem szinte megtelt a megkönnyebbülés puhaságával – s ekkor megéreztem a kézfejemen Tao langyos tenyerét.
Ahogy ujjainkat összekulcsolta, újra átjárt az az ismerős, édesen fájdalmas érzés. Sóvárogva kerestem tekintetét; habár jól tudtam, hogy csupán egy biztató, baráti mosolyt kaphatok tőle, mint minden eddigi alkalommal.
Mélybarna szemeiben azonban újra azt a csillogást véltem felfedezni, mint az esőáztatta, fűszeres illatú piacon, az ernyő védősátra alatt álldogálva. Megint csak képzelődnék?
A szívem hatalmasakat dobbant naivan ostoba gondolataimra, Tao viszont még mindig ugyanolyan óvón fonta ujjait az enyéim köré. Pillantása nem eresztett; olyannyira áhítoztam közelségére, ahogyan a kopár sivatagok várják az éltető zápor megérkeztét.
Mondd, miért teszed ezt? Édes átok, amit művelsz, Zitao...
***
Hyung szemei fájdalmasak és hívogatóak voltak. Régen nem volt ilyen szomorúan sivár a tekintete, régen mosolygott, vagy sokkal inkább nevetett a szemével. Hová tűntél, hyung? Direkt bújsz el előlem, hogy soha meg ne találjalak? Talán jobb is így.
A pillanatok múltak, és én úgy éreztem, hogy elvesztem hyung fakón sötétlő szempárjában. Már részeg voltam. Már annyira részeg, hogy belefáradtamabba, hogy meggátoljam a valós érzelmeim felszínre törését.
Volt idő, mikor halálosan szerettem Yixinget, de jelen pillanatban annyira erősnek és bátornak éreztem magam, hogy meg is feledkeztem erről. Ő már csak egy olyan ember marad számomra, akitől nehéz elválnom, akihez ragaszkodok még annak ellenére is, amiket elkövetett ellenem. Yixing lesz az első és egyetlen olyan szerelmem, aki a legtöbb fájdalmat okozta és okozhatja nekem. Most viszont elérkezett az idő, mikor tanulnom kell a hibáimból, és soha nem engedni, hogy még egy ember ennyire kihasználjon és megbántson.
Egyre mélyebbre zuhantam, a percek múlásával egyre nehezebb volt legyőzni az ismeretlen késztetést, ami bennem szökő bűnként terjedt szét. De mi lesz hyunggal? Hyung a mindenem, nem szabad a hirtelen megerősödött rejtett vágyaimnak engednem csak azért, mert egy parányi pillanatra azt éreztem, hogy képes vagyok elengedni Yixinget. Hyung nem érdemli meg azt, hogy megbántsam – mert akaratlanul talán megtenném.
Nehezemre esett nyelni egyet; kényszerítenem kellett magam, hogy újra a tévé irányába tudjak bámulni – mert nézni képtelen voltam, hiszen elvakítottak a zavaros érzelmeim. Még mindig fogtam hyung kezét, nem akartam elengedni, nehogy hirtelen furcsának találja a viselkedésemet. Egyszerűen képtelen voltam normálisan figyelni bármire, és a sok soju elfogyasztása sem segített semmit – sőt, csak rosszabb lett minden. Émelyegni kezdtem, de nem az a rosszféle émelygés volt ez, hanem a kellemetlen, de valamilyen oknál fogva mégis izgalmasféle.
***
Ostoba...
Egyre csak ez a szó repdesett fejemben, mint valami flegma pillangó; ugyanaz, amivel a filmben a női főszereplő olyan gyakran illette szerelmét, hogy az már-már megszemélyesítette a férfit - épp úgy, ahogy most engem is. Ostoba, aki ha egy kicsit is gondolkodik, azonnal arcul csapja a felismerés hideg tenyere, gyávaságában ezért inkább rózsaszín felhőcskéket horgol az égre a remény ragacsos fonalából.
Tao rezzenéstelenül nézte tovább a felbukkanó és eltűnő színes képkockákat; még mindig fogva a kezemet. Újra és újra felé sandítottam, azonban egy pillanatra sem szakította el tekintetét a képernyőtől; akkor sem, mikor a szájához emelte a zöld italos üveget.
Újra elemésztő lángokat szított bennem, melyeket könnyedén hagyott elhamvadni. Már számtalanszor megtette ezt, anélkül, hogy tudott volna róla, de furcsamód ebben a pillanatban úgy éreztem, mintha hidegsége egyszeriben megkeményítette volna sóvárgón kalimpáló szívem. Haragudtam rá, amiért így tett; amiért a film egész ideje alatt megfosztott igéző szemeinek látványától, és amiért most is túl sokat ivott, csak mert én nem figyelmeztettem, hogy rosszul lesz, ha folytatja.
***
Alig bírtam ki a film végéig, pedig már csak pár perc volt hátra. Amint megjelentek a fekete képernyőn a fehéren villódzó krikszkrakszos betűsorok, kihúztam hyung meleg kezéből a sajátomat, és kissé talán átlátszón – az alkohol miatt – arra hivatkoztam, hogy vécére kell mennem.
Csak részeg vagyok. Ki kell józanodnom, és jó lesz – magyaráztam magamnak, miközben kicsit már koordinálatlanul a mosdóba igyekeztem. Azonban hyung követett, és aggódó szavakat fűzött hozzám. Azt mondta, részeg vagyok, meg hogy innom kéne vizet, utána meg lefeküdnöm, de miért jött utánam most, miért akar ennyire gondoskodni rólam…? Gondoskodjon holnap, máskor, csak ne most!
- Semmi bajom – fordultam el tőle a kezembe temetve az arcomat. Szégyelltem magam, hogy nem bírtam irányítani a testem rendesen, és nem voltam képes uralkodni az érzelmeim felett. Biztos voltam benne, hogy ez a fajta szégyenérzet csak azért alakult ki bennem, mert sokat ittam; józanon nem lettem volna ilyen, de hiába akartam reálisan gondolkodni, valami mégis leküzdötte az eszemet.
Hyung meg csak mondta, én meg egyre zavartabb lettem, és amikor aggódva nyúlt vállamra, egyszerűen nem bírtam tovább, megragadtam csuklójánál fogva, és az előszoba hideg falához nyomtam.
- Mondtam, hogy semmi bajom! – förmedtem rá idegesen. Meglepődve, csalódottan, vagy talán ijedten nézett vissza rám. Én nem akartam megbántani, én nem akartam ráordítani, csak képtelen voltam kordában tartani az érzelmeimet, és ingerült lettem tőle. – Sajnálom – suttogtam megbánóan. – Tényleg sajnálom, hyung, csak… Lehet, igazad van, megártott egy kicsit a pia – leszegett fejjel mosolyogtam keservesen. Heechul hyung még mindig semmit nem mondott, csak hallgatott, és ez rossz érzéssel töltött el.
Óvatosan, félve a reakciójától néztem fel rá. A szívem összeszorult, ahogy így közelről fürkészte a szememet. Fájdalmasan, ahogy szokta.
- Sajnálom, hyung. Én tényleg nagyon sajnálom – elakadó hangon suttogtam tovább. – Én nem akartam, én csak… - szabadkoztam, végül elnémultam, ahogy újra szemeibe néztem.
***
Megláttam esetlen lépéseit, ahogy a falnak támaszkodva igyekszik eljutni a mosdóig, miközben majd’ összecsuklanak alatta a lábai, s szívem kemény kérge csakhamar apró darabokra hasadt, akár a földre hajított táblás csokoládé. Felpattantam ültemből, s habár az ital hatására én magam is megtántorodtam kissé, utánasiettem.
Ilyenkor mindig úgy viselkedett, mint valami különös, életre kelt rongybaba; dünnyögve tagadta, hogy túl sokat ivott volna, azt viszont hagyta, hogy elirányítsam a szobájáig, s óvatosan az ágyba fektessem. Most azonban többször is határozottan kijelentette, hogy jól van. Mégis képtelen voltam hinni neki, magára hagyni; léptei olyan gyengének, erőtlennek tűntek, ő viszont tovább ellenkezett, azután hátat fordított nekem.
- Kérlek, csak... – kezdtem bele a mondatba, mikor hirtelen megfordult, elkapva a karom, s egyenesen a falhoz tolt.
- Mondtam, hogy semmi bajom! – fújtatott az arcomba ingerülten.
Fájt, ahogy ujjai a csuklómat szorították, fájt, hogy még a segítségem sem kell neki, a reménytelenség azonban, mely éjsötét szemeiben ült, még jobban. Nem ellenkeztem; úgy éreztem, megérdemlem, bármit is tesz velem haragjában, hisz’ képtelen vagyok enyhíteni a szívében újra és újra feltörő fájdalmat. Társa vagyok a szenvedésben, a támasza, de nem a gyógyítója, csak egy ostoba...
Ő azonban erőtlenül lecsúsztatta kezeit a csuklómról, és egyre csak azt ismételgette, mennyire sajnálja. Én sajnálom, hogy ennyire önzőn szeretlek...
***
Hosszú-hosszú ideig csak bámultuk egymást, és nem akartam érteni, hogy mi ez a fojtogató vágyakozás, ami a szívemet nyomja. Aztán mintha az alkohol mámoros ködfelhője kikapcsolta volna az agyamat; a kezem arcára tévedt. Nehéz sóhajok, hatalmas szívdobbanások és az elsöpörhetetlen sóvárgás kettétépett belülről. Szóval ilyen az, ha az ember gátlásai felszabadulnak, és nincs hová menekülni. Szóval ilyen az, ha tényleg nem érdekel már semmi, csak a jelen, amit vele töltesz.
Pillanatok, percek, vagy akár órák is lehettek, nem érzékeltem, mert csak figyeltem egyre szaporább lélegzetvételeit. Éreztem szúrós, de valamilyen oknál fogva mégis édes, alkoholos leheletét, és amint lehetetlenül még közelebb léptem hozzá – szinte teljesen a falnak préselve őt -, megéreztem megfeszült izmait is. Ajkai remegtek, szemei furcsamód aggódva, de izgatottan figyelték számat.
És ha most megcsókolnám? És ha nem akarná? És ha akarná? – Az eszement, de valós kérdések jelen esetben nem érdekeltek, csak cselekedtem, mert úgy éreztem, hogy cselekednem kell.
***
Mintha meghallotta volna gyáva hangtalansággal lenyelt gondolataim; a szemei még sötétebben csillogva találkoztak az enyémekkel. Csak nézett hosszan, merengve, csendesen, még csak nem is pislogott. Álltam a tekintetét, hallgatva szuszogását, melybe önkéntelenül beleolvadt saját lélegzésem hangja, ahogy megéreztem ujjait arccsontomon végigsiklani.
Mit csinálsz te velem?
Egyre csak közeledett, szinte egész testével a falhoz préselt, én pedig úgy éreztem, lassan összeroskadok, s eltűnök a szívemben megszülető fekete lyuk veszélyes bűvkörében.
Ezt is csak az ital teszi veled?
Szinte biztos voltam benne, hogy csak ez lehet viselkedésének oka, testem mégis a végletekig elgyengült, amikor langyos, alkoholos lehelete homlokom cirógatta.
Finom vonalú ajkai forrón és szomjasan ízlelték meg az enyémeket, én pedig képtelen voltam nemet mondani nekik, hiába akart az elmém minden erejéből szabadulni a karjaiból. Forrón perzselő ajkai felégették a megvalósításhoz vezető utat; csak egy apró szigetecske maradt a világból kettőnknek, de ez épp elég is volt.
Mellkasa az enyémnek feszült, ujjait a tarkómon fúrta tincseim közé, én pedig derekát átkarolva húztam magamhoz. Csókjaink közepette a folyosó eddig mozdulatlan, hűvös levegője egyszeriben felforrósodott, még a fal hidegsége is langyosnak hatott.
Túl édes, hogy tévedés legyen.
Lassan szakadt el ajkaimtól; ujjaival újra arcélemet cirógatta, majd sóhajtva pillantgatott egyik szememből a másikba.
- Ez... most mi volt? – A szavak szinte kiszakadtak belőlem, pedig a szabálytalan légvételek miatt meg kellett erőltetnem magam, hogy képes legyek megszólalni. Mégsem tudtam visszatartani őket, amint az elmém újra magához ragadta az irányítást.
***
Kirichan és ...Ézemi...



[1] A sorok Boa Disturbance című dalából származnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése