2014. szeptember 4., csütörtök

Dalba öntött vágy (Key & Taemin)



Megjegyzés: Ez az írásom egy drabble (száz szavas történet), amely kapcsolódik a Kimondatlan impresszió című száz szavasomhoz; tulajdonképpen az érem másik oldalát, Key szemszögét mutatja be.

Műfaj: drabble, romantikus
Figyelmeztetés: yaoi és 12+
Amint felcsendültek a zene kezdő taktusai, a villódzó reflektorok kirajzolták karcsú sziluettjét. Egyre hangosabb sikolyok nyújtottak mellékzöngét megbabonázó előadásához, de én tudtam, hogy mindvégig csak nekem táncol, s a szöveg következő éjszakánk pillanatképeit vetíti előre.
- Ma este elrabollak – súgta mintegy megerősítésképp fülembe, ahogy a színfalak mögött karjaimba zártam, egy pólót nyújtva neki, hogy meg ne fázzon.
- De ma téged fogunk ünnepelni.
- Tss… együtt leszünk – zárta le ajkaimat ujjbegyével.
*
Kézen fogott, és mindent otthagytunk.
Csókja kívánatosan édes volt, ártatlanul ördögi. Ezt az oldalát csak én ismerem, senki más.
Pólóm hangtalanul landolt a hűvös padlóburkolaton, s átadtam magam a súlytalan lebegésnek karjaiban…


...Ézemi...

8 megjegyzés:

  1. Hjajjj annyira jóóó. Olyan pici mégis annyira kerek. Fantasztikus ilyeneket olvasni tőled. Imàdtam. (Ezt megírhatnád hosszabb verzióban is ;) )Köszi, hogy olvashattam :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, és nagyon örülök! :-D
    Ebből már nem írok hosszabbat, de biztosíthatlak, fognak még sokat szerepelni. :-)

    VálaszTörlés
  3. Nem is hallottam még ilyenről, hogy száz szavas történet. Biztos nehéz lehet "Kiszámolni" vagy nem is tudom hogy működik ez. :o
    Nagyon tetszett mindkét része és szívesen olvastam volna még. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erről a műfajról én is csak Via jóvoltából tudok, és gondoltam, kipróbálom. Nem is nehéznek mondanám a kiszámolást, inkább olyasmi, mint a puzzle. :-)
      Köszi, hogy elolvastad őket, és örülök, ha tetszettek. :-)

      Törlés
  4. ♥__________♥
    Írj még ilyeneket! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig már azon görcsöltem, milyen egysíkú, hogy szinte mindig ilyen témában írok. De most megnyugtattál. :-) Köszönöm! :-)

      Törlés
  5. Awww *-* Imádom ezt a párost *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezzel nem vagy egyedül. :D Köszi, hogy elolvastad! *-*

      Törlés